ami nem öl meg, az megerősít

EGY SOKAT TAPASZTALT NŐ BLOGJA

EGY SOKAT TAPASZTALT NŐ BLOGJA

Csúszok

2016. február 16. - Rebeka2525


Egész nap az járt a fejemben, hogy az elmúlt EGY évben, tegnap hallottam újra férfihangot, ami nekem szólt.
Elképesztőnek és elkeserítőnek tartottam.
Hogyan juthattam idáig?
Mi lett belőlem?
Nyugtatókkal, és antidepresszánsokkal teletömött SENKI.

Mégis amikor arra gondoltam hogy ha ne adj Isten, újra előfordulna hasonló eset mint tegnap éjjel, még a szemetet sem vinném le többé.
A puszta gondolattól kivert a veríték, jött a heves szívdobogás, ájulásérzés, halálfélelem.

Öngyilkosságra soha nem gondoltam.
Édesanyámra való tekintettel.
Megölném ŐT.

Azt viszont halálbiztosan tudtam, hogy a gyógyszerek csak rontanak az állapotomon.
Már ott tartottam, hogy a delet alig bírtam kivárni, és egyre rövidültek az elviselhető időszakok a gyógyszerek napi háromszori bevétele között.

Úgy éreztem hogy csúszok, egyre lejjebb.



A bejegyzés trackback címe:

https://haujrakezdhetnemelsekezdenem.blog.hu/api/trackback/id/tr758397050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása